Palautuskäytäntö

1. Esittely

1.1 Ymmärrämme, että saatat haluta ajoittain palauttaa tuotteen meille.

1.2 Olemme luoneet tämän käytännön, jotta voit palauttaa tuotteita meille sopivissa olosuhteissa.

1.3 Tämä käytäntö koskee kaikkia asiakkaitamme heidän maantieteellisestä sijainnistaan ​​riippumatta.

1.4 Tämä käytäntö koskee kaikkia verkkosivustomme kautta tehtyjä tilauksia.

1.5 Tämä asiakirja ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiin, joita sinulla saattaa olla kuluttajana (kuten vuoden 2013 kuluttajasopimuksia (tiedot, peruutus ja lisämaksut) tai Consumer Rights Act 2015 -lain mukaiset oikeudet).

2. Palautukset

2.1 Jos sinulla ei ole muuta laillista oikeutta palauttaa tuotetta ja saada hyvitystä tai vaihtoa, sinulla on kuitenkin oikeus palauttaa tuote meille ja saada hyvitys tämän käytännön mukaisesti, jos:

(a) saamme palautetun tuotteen 30 päivän kuluessa tuotteen lähettämisestä sinulle. Palautusaikaa voidaan pidentää joissain olosuhteissa, kuten syrjäisissä maissa;

(b) palautettu tuote on käyttämätön, alkuperäisessä avaamattomassa pakkauksessaan (sinetöinnin tai kutistekalvon ehjänä), mahdolliset etiketit vielä kiinni ja muutoin sellaisessa kunnossa, että voimme myydä tuotteen uutena;

(c) noudatat tässä menettelyssä tuotteen palauttamista koskevia menettelyjä; ja

(d) mikään tässä käytännössä mainituista poikkeuksista ei päde.

3. Palautusmenettely

3.1 Jotta voit hyödyntää tämän käytännön mukaisia ​​oikeuksiasi, sinun on otettava meihin yhteyttä saadaksesi palautusvaltuutusnumero ja lähetettävä sitten tuote meille saateilmoituksen kanssa, jossa mainitaan tämä numero.

3.2 Tämän käytännön mukaisesti palautetut tuotteet on lähetettävä saman toimituspalveluntarjoajan, jota käytämme, osoitteeseen, jonka annamme vastauksena toimittamaasi palautusilmoitussähköpostiin.

3.3 Olet vastuussa tämän käytännön mukaisten palautusten postikulujen maksamisesta.

4. Poikkeukset

4.1 Seuraavantyyppisiä tuotteita ei voida palauttaa tämän käytännön mukaisesti:

(a) mitkä tahansa tuote, joka on valmistettu sinun toiveidesi mukaan;

(b) mikä tahansa sinulle räätälöity tai mukautettu tuote; tai

c) lahjakortit.

5. Hyvitykset

5.1 Hyvitämme sinulle hinnan, jonka olet maksanut meille tämän käytännön mukaisesti asianmukaisesti palauttamistasi tuotteista.

5.2 Emme palauta sinulle palautetun tuotteen alkuperäisiä toimituskuluja 175€.

5.3 Emme palauta sinulle tuotteen palauttamisesta meille aiheutuneita kuluja.

5.4 Palautamme yleensä kaikki sinulta saamasi rahat samalla menetelmällä, jota käytit ostoksesi maksamiseen.

5.5 Käsittelemme sinulle kuuluvan hyvityksen mahdollisimman pian ja joka tapauksessa 30 päivän kuluessa siitä päivästä, jona olemme vastaanottaneet palautetun tuotteesi.

6. Virheelliset palautukset

6.1 Jos palautat tuotteen tämän käytännön vastaisesti eikä sinulla ole mitään muuta laillista oikeutta hyvitykseen tai vaihtoon kyseisestä tuotteesta:

(a) emme palauta ostohintaa tai vaihda tuotetta;

(b) voimme säilyttää palautetun tuotteen, kunnes maksat meille lisäsumman, jonka voimme veloittaa palautetun tuotteen uudelleentoimituksesta; ja

(c) jos emme saa maksua tällaisesta lisäsummasta 14 päivän kuluessa maksupyynnön lähettämisestä, voimme tuhota tai muuten hävittää palautetun tuotteen oman harkintamme mukaan ilman mitään vastuuta sinua kohtaan.

7. Tietomme

7.1   

7.3 Voit ottaa meihin yhteyttä:

a) postitse edellä mainittuun postiosoitteeseen;

(b) käyttämällä verkkosivustomme yhteydenottolomaketta; tai

(c) sähköpostitse käyttämällä verkkosivustollamme julkaistua sähköpostiosoitetta.

(d) +386 69734379

virhe: Sisältö on suojattu!
JANOBIKE® Virallinen E-skootterikauppa • Sähköskootterit ja -pyörät
Logo
Vertaa kohteita
  • Kaikki yhteensä (0)
Verrata
0
Ostoskärry